UP DATE VAN MIJN SITE VANDAAG WEER CA. 1000 “VONDSTEN “ AANGEVULD

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 1 , Mar 31, 2006
      UP DATE VAN MIJN SITE VANDAAG WEER CA. 1000 "VONDSTEN " AANGEVULD

      Sinds het jaar 2000 ben ik bezig met het Provinciaal Bestuurlijk
      archief van Friesland 1813-1924 te onderzoeken , dit archief is niet
      geindexeerd .
      Ik noteer daarom dan ook alle vondsten (met een korte
      beschrijving/onderwerp) die belangrijk kunnen zijn voor de
      Genealogie.
      In dit archief is iedereen die wat met de Provincie Friesland te
      doen heeft gehad vermeld(en dat zijn personen van door heel
      NEDERLAND EN BELGIE dus niet alleen Friezen, Wat zit er zoal in dit
      archief ???, dat kan zijn een enkele vermelding , het aanvragen van
      vergunningen, veel handgeschreven brieven met handtekeningen,
      lijsten met alle inwoners van een dorp, verklaringen van de
      Geneesheren als er weer eens een besmettelijke ziekte was
      geconstateerd, en volledige belastingdossiers , sollicitatie brieven
      voor b.v. een functie als Ambtenaar, Veldwachter, Burgemeester enz.
      enz. een Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn
      voorouders wil weten dan alleen maar de namen en datums.
      en het resultaat van dit onderzoek vind u op mijn web-site
      http://members.home.nl/musquetier/

      Met Vriendelijke groet van
      Anton Musquetier