Mijn Site

  • vicvanhouche
    Message 1 of 1 , Dec 4, 2005
      Hallo Beste Stamboomonderzoekers

      Het voorbije jaar is mijn database uitgegroeid tot meer dan 10000
      personen, een updating van mijn site was dan ook noodzakelijk. Bij deze
      gelegenheid werd de opbouw volledig vernieuwd om zoveel mogelijk
      gegevens te publiceren rekening houdend met de privacy reglementering.
      Door toepassing van knoppen kun je eenvoudig door de site bladeren.
      Bovendien werd er een zoekfunctie toegevoegd zodat je snel kunt nagaan
      of er familienamen aanwezig zijn die U aan belangen!
      Alle commentaren en suggesties zijn welkom!
      Steeds bereid tot uitwisseling van gegevens!

      Groeten
      Victor
      http://users.pandora.be/vic.vanhouche