Re: -=Ned-Gen-Com=- Homepage totaal vernieuwd

  • Jan Rienstra
    Message 1 of 2 , Dec 4, 2005
      Hallo Martijn,

      Er zit een foutje in je homepage. Wanneer ik naar de kwartierstaat
      Pijnenburg ga komt er een mooie index met de namen die met A beginnen, ga ik
      dan naar B dan kan de pagina niet gevonden worden en weer terug naar a die
      ook niet meer.

      Groetjes,

      Jan Rienstra

      nierarts@...
      http://home.hccnet.nl/j.rienstra/

      Message 2 of 2 , Dec 4, 2005
        Hallo Jan,

        Bedankt voor de tip! Vooralsnog heb ik het bovenste stuk van de index, waar
        je het over hebt, van de site gehaald, ik kon er niet snel achterkomen wat
        er mee aan de hand was. Ga hier nog even aan 'knutselen'.

        Met vriendelijke groet,
        Martijn Pijnenburg, Harderwijk

        arcomser@...
        http://home.wanadoo.nl/arcomser
        http://www.straatmannen.nl
        http://www.catharinakerkharderwijk.nl

        Altijd op zoek naar Peijnenborch (alle vormen), Huitenga en Straatman