Kennen jullie deze al??

  • Anton Musquetier
    Message 1 of 4 , Oct 10, 2005
      Hallo Medegenealogen

      Kennen jullie deze al??

      Is een hele nieuwe van Gens Data de club waar ik lid van ben, maar
      een ieder kan die installeren, er komt op je startpagina bovenin een
      extra balkje, vandaar uit kun je alle gemeente, streek, kerk en
      rijksarchieven in 1 oogopslag vinden, ik werk er nu 2 weken mee,
      maar perfect.

      www.genealogiewerkbalk.nl

      veel plezier ermee

      Met Vriendelijke groet van
      Anton Musquetier

      Mijn site al eens bezocht ?, U zult verrast zijn, met zoveel
      gegevens, o.a. duizenden toevallige vondsten,
      Wat zit er zoal in deze vondsten ?, vergunningen, handgeschreven
      brieven met handtekeningen, belastingdossiers, lijsten met alle
      inwoners van een dorp, verklaringen van de Geneesheren als er weer
      eens een besmettelijke ziekte was, sollicitatie brieven voor b.v.
      een functie als Ambtenaar, Veldwachter, Burgemeester enz..Ook
      Schippers, Veldwachters en Bedelaars een Luilekkerland voor de
      Genealoog die wat meer van zijn voorouders wil weten , waarvan u ook
      copieen kunt bestellen.
      http://members.home.nl/musquetier/

      U bent om wat voor reden ook, niet in staat naar het archief in
      Friesland te komen, maar wilt toch copieen van stukken? zie;
      http://groups.yahoo.com/group/frieslandcopie

      Uitgaande berichten worden gescand met Norton Antivirus
    • Jan Pelgrim
      Message 2 of 4 , Oct 10, 2005
        Hallo Anton,

        Dat meen je niet! Mijns inziens is Bob Coret de man van de
        Genealogiewerkbalk!
        Kijk hier maar eens, hij is nog actiever: http://www.coret.org/

        Hartelijke Groeten, Jan Pelgrim
        Webmaster/co-host Genealogie E-mailgroep Seniorweb
        http://www.seniorweb.nl/gen/
        jan.pelgrim@... (0252-516650)

[...]

        ------------------------ Yahoo! Groups Sponsor --------------------~--> Help
        save the life of a child. Support St. Jude Children's Research Hospital.
        http://us.click.yahoo.com/kHgT2A/lbOLAA/a8ILAA/FvNolB/TM
      • A.G Musquetier
        Message 3 of 4 , Oct 10, 2005
          Ja sorry

          Ik heb me niet goed uitgedrukt in de mail (een stukje tekst is weggevallen), ik vond het in het ledenblad van Gens Data.

          Met Vriendelijke groet van
          Anton Musquetier

[...]

          Als u zich wilt afmelden van deze groep stuurt u een leeg mailtje naar :

        • Jaap Deelstra
          Message 4 of 4 , Oct 10, 2005
            Anton

            Over deze balk heb ik de laatste dagen gelezen dat hij
            niet goed altijd
            werkt. B.v. als Genlias of iets dergelijks uit de
            lucht is. Ik vermoed dat
            het dezelfde balk betreft.

            groetejs
            Jaap
> [...]
            >
            > Met Vriendelijke groet van
            > Anton Musquetier
            >

            > Uitgaande berichten worden gescand met Norton

            American family home
            > insurance company American family home owner
            insurance
            > Multi family home for sale Single family
            home for sale Family
            > home finance

            > c.. Your use of Yahoo! Groups is subject to the
            Yahoo! Terms of
            > Service.

            removed]

            Yahoo! Music Unlimited
            Access over 1 million songs. Try it free.
            http://music.yahoo.com/unlimited/