Familie S[Z]anders te Helmond/Mierlo

  • william5642004
    Message 1 of 1 , Sep 29, 2005
      Een oproep aan iedereen in deze groep.

      Heeft u in uw kwartierstraat / of stamboom personen zitten die
      S[Z]anders heten en waarvan u weet dat die uit Helmond/Mierlo komen
      of juist niet zeker weet laat mij dit aub weten.

      Ik ben met deze gehele stamboom bezig en ik mis nog vele personen
      die ik niet terug kan vinden.

      Je vindt er enkele op mijn site onder de volgende link;

      http://www.geslacht-sanders.nl/nl/onderzoek.htm

      LET OOK OP er zijn er veel richting Belgie Antwerpen gegaan en ook
      weer terug naar Helmond, dus is de oproep ook van toepassing in deze
      groep!!

      Ook ben ik opzoek naar foto's / bidprentjes / en allerlei ander
      matriaal omtrent deze familie (LET OP ik maak er een digitale copy
      van zodat u alles zelf kunt houden)!!

      Mocht u verder iets weten of stukken hebben laat het me weten aub
      u kunt mij prive mailen op wtjasanders#wanadoo.nl
      (waarvan u het teken # dient te vervangen door @)

      Ik reken graag op uw medewerking cq steun

      Met vriendelijke groet
      Will Sanders