Voorstellen

  • monicavdv
    Message 1 of 18 , Jul 2, 2005
      Hallo allemaal,

      Ik ben nieuw op deze groep en zodoende wil ik me ven kort voorstellen

      Mijn naam is Monica van der Velden en ik ben ondertussen al weer een
      jaar of 13 met onderzoek bezig. Voornamelijk doe ik onderzoek bij het
      GAA. Momenteel ben ik bezig met het afronden (voordat ik begin
      volgernde maand met een nieuwe baan begin en geen tijd meer heb
      voor 'live' onderzoek) van een onderzoek naar de familie Deldijn.
      Hiertoe zoek ik nog mensen die de mogelijk hebben om wat voor me uit
      te zoeken in Alkmaar, Enkhuizen en Zwolle (natuurlijk wil ik dan ook
      wat nakijken in Amsterdam)

      Naast deze naam hou ik mij (momenteel minder actief bezig met de
      volgende families (en aanverwanten) Boumans in Zuid Limburg, Van der
      Velden in Zutphen en Lekkerkerk, Kok in NH, Freudenthal in Dtsl en
      USA (zie www.geocities.com/monicavdv) en een heleboel Amsterdamse
      families waaronder: Lutter, Lotgering, van Overhagen, Pax, Gekeer,
      egner, van den HAm, Koedijk, de Neff etc. etc.

      Ik heb ook een vraagje: Wie weet hoe ik aan een (niet al te dure)
      onderzoeker kom die wat voor me kan uitzoeken in het nationaal
      Archief in Indonesia (een testament aanvragen en of overschrijven of
      kopieren en opsturen of scannen.) Wie kent iemand????

      Groetjes Monica
    • Wiggert Tijsen
      Message 2 of 18 , Jul 4, 2005
        Hallo Monica,

        Van harte welkom binnen deze groep; ik hoop voor je dat je er zult vinden
        wat je zoekt.

        Ik kom wel eens in het archief in Alkmaar en wil daar gerust eens iets voor
        je opzoeken.

        Alleen één ding: haast moet je er niet mee hebben, want ik heb geen
        regelmaat in het bezoeken van archieven (zeker niet in de zomer!)

        Laat me maar weten waar het probleem ligt en zal, eventueel met wat hulp,
        trachten een oplossing aan te dragen.

        Met vriendelijke groeten,

        Wiggert Tijsen,

        Heerhugowaard.

        _____

[...]

        Als u zich wilt afmelden van deze groep stuurt u een leeg mailtje naar :

        Genealogy
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Genealogy&w1=Genealogy&w2=Family+home&w
        3=Nederland&w4=Genealogy+family+search&w5=Genealogy+family+tree&c=5&s=103&.s
        ig=5OnhMvjNtIH3xUmQluteLg>

        Family
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Family+home&w1=Genealogy&w2=Family+home
        &w3=Nederland&w4=Genealogy+family+search&w5=Genealogy+family+tree&c=5&s=103&
        .sig=yVbsbTiZ3-3joswVNhx_8Q> home

        Nederland
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Nederland&w1=Genealogy&w2=Family+home&w
        3=Nederland&w4=Genealogy+family+search&w5=Genealogy+family+tree&c=5&s=103&.s
        ig=dCM4xwKgxIrDlyspdexGCg>

        Genealogy
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Genealogy+family+search&w1=Genealogy&w2
        =Family+home&w3=Nederland&w4=Genealogy+family+search&w5=Genealogy+family+tre
        e&c=5&s=103&.sig=hK_mOCNFxUmW4spEOgVswA> family search

        Genealogy
        <http://groups.yahoo.com/gads?t=ms&k=Genealogy+family+tree&w1=Genealogy&w2=F
        amily+home&w3=Nederland&w4=Genealogy+family+search&w5=Genealogy+family+tree&
        c=5&s=103&.sig=zYQWTa_nwKcUw-nMYfxIGg> family tree

        _____

        YAHOO! GROUPS LINKS

        * Visit your group "Genealogen
        <http://groups.yahoo.com/group/Genealogen> " on the web.

        * Your use of Yahoo! Groups is subject to the Yahoo!
        <http://docs.yahoo.com/info/terms/> Terms of Service.

        _____