Hulp gevraagd stadsarchief Zeist

  • edo_van_laecke
    Message 1 of 1 , Feb 22 10:28 AM
      Goedenavond,

      Op 8 augustus 1923 huwen te Zeist Cornelis Petersen en Adriana van
      Delft. Een dochter wordt op 29 juni 1925 te Zeist geboren.

      Ik woon zelf in Hoofddorp. Is er misschien iemand in de groep die dit
      archief wel eens bezoekt of toevallig in Zeist woont en mij zou
      willen helpen?

      Ik ben natuurlijk benieuwd naar de inhoud van deze akte die wel al
      openbaar is, maar nog niet bij GENLIAS te lezen is.

      Met vriendelijke groet,

      Edo van Laecke