Re: waar komt Johanna BRONS toch vandaan

  • henhey2003
    Message 1 of 2 , Nov 1, 2004
      --- In Genealogen@yahoogroups.com, Dick Bakker <dbakker.cs@w...>
      Beste Dick
      Henk hier uit lisse.Kun je me zeggen waar ik de stammenreeks van den
      Boom kan vinden,aangezien ik in mijn famstamboom ook van den Bomen
      heb,en wel in berlicum.
      Verder ben ik verschillende joanna,s Brons tegen gekomen op isis
      brabant,en die komen uit Duitsland.
      Groetjes Henk www.uwstamboomonline.nl [van der Heijden]

      wrote:
> [...]
      aardig uit
      > richting het verleden. Oke, ieder lijntje naar het verleden stopt
      een keer en
      > duikt dan onder in een mist van onduidelijkheden en/of
      onsamenhangend-
      > heid.
      > Alleen aan de zijde van mijn echtgenote stagneren een paar lijntjes
      al wel
      > erg vroeg. Ik neem de vrijheid om die knooppunten eens in de groep
      gooi-
      > ien, misschien is er iemand die mij een richting kan wijzen c.q.
      een oplos-
      > sing heeft / weet.

      > 24. Cornelis van der BOOM
      > geb. 18.01.1848 te Rijswijk (ZH), ovl 17.10.1928 te Den Haag.
      > Hij trouwde op 19.12.1877 te ? met
      > 25. Johanna BRONS
      > geb. 19.1.1851 te ?. ovl 25.09.1880 te ?
      > (geboortedatum kan ook zijn 19.12.1851)
      >

      > Van Johanna Brons ontbreekt verder ieder gegeven van haar en haar
      (voor-)
      > ouders. Wie weet of heeft een aanwijzing om de kwartierstaat van
      Johanna
      > Brons verder te ontwikkelen c.q. aan te vullen.
      >
      > (PS. Let wel, de stamreeks van Van der Boom is
      inmiddels 'compleet' )