Update website

  • Hugo de Vries [gen]
    Message 1 of 7 , Oct 31, 2004
      Mijn genealogische pagina's zijn weer bijgewerkt.
      Groet,
      Hugo

      Hugo de Vries
      http://gen.kibrahacha.com
      Families: de Vries (Schermerhorn, Spaarndam, Amsterdam), Joha (Eupen,
      Friesland, Leiden), van Asperen (Streefkerk, Sliedrecht, Alblasserdam),
      Kaal/Karel (Wehl, Renkum), de Vries (Amsterdam, Paramaribo), Brook (Sneek,
      Paramaribo), Abendanon (St. Eustatius, Paramaribo), Robles de Medina
      (Spanje, Paramaribo) (35,000+ persons)
      On December 25, 2004 you might be visitor number 200,000 to
      http://kibrahacha.com
    • Olga
      Message 2 of 7 , Jan 9, 2005
        Na maanden weinig aan genealogie te hebben gedaan, heb ik mijn site weer
        geheel omgegooid en geupdate.

        Op mijn site zijn nu zes kwartierstaten te vinden, en een dezer dagen komen
        daar twee genealgieen bij. De url staat hieronder.

        Gretjes Olga
        http://members.chello.nl/tcd.kroeders/
      • Hugo de Vries [gen]
        Message 3 of 7 , Mar 12, 2005
          De website weer eens bijgewerkt. Database, tekst overzichten, grafische
          stambomen.
[...]
          (Spanje, Paramaribo) (39,100+ personen)

          Groet,
          Hugo

          Hugo de Vries
          On December 13, 2005 you might be visitor number 300,000 to
          http://kibrahacha.com

        • Hugo de Vries [gen]
          Message 4 of 7 , Jun 19, 2005
            Lijstgenoten,
            Weer een flinke update van de genealogische database op de website.
[...]

            (Spanje, Paramaribo) (44,500+ persons)
            On December 31, 2005 you might be visitor number 300,000 to
            http://kibrahacha.com

          • Hugo de Vries [gen]
            Message 5 of 7 , Jan 14, 2006
              A few days ago I updated the genealogical data on my website. Comments,
              additions and corrections are welcome!
              Kind regards,
[...]

              (Spanje, Paramaribo); also Fernandes, Vieira, da Silva, Rosiers (55,100+
              individuals)
              On December 2, 2006 you might be visitor number 400,000 to
              http://kibrahacha.com

            • Hugo de Vries [gen]

                Message 7 of 7 , Feb 5, 2006
                  Tonight I updated the genealogy pages again!
                  Kind regards,
                  Hugo

                  Hugo de Vries (indeed, family of....)
[...]
                  (Spanje, Paramaribo); also Fernandes, Vieira, da Silva, Rosiers (55,500+
                  individuals), and many others.
                  On October 16, 2006 you might be visitor number 400,000 to
                  http://kibrahacha.com