RE: -=Ned-Gen-Com=- nieuw lid

  • Paul de Vries
    Message 1 of 3 , Aug 30, 2004
      voor "de Vries" heb ik een aparte Yahoo-groep:

      In Friesland heb ik zelf (bijna) geen connecties, maar de meeste andere
      leden wel.
      Misschien kunnen die je verder helpen.

      Mijn eigen wortels liggen meer in Noord-Holland (Aalsmeer), waar ik een vrij
      complete stamboom heb van meerdere "de Vries" takken. Hiervan is ook een
      boek uitgebracht.
      Als je interesse hebt, wil ik je daarmee wel verder helpen.

      groet,
      Paul de Vries