Priester Gerardus van den Haak (nogmaals)

  • Erwin van den Haak
    Message 1 of 1 , Jun 30, 2004
      L.S.

      Ik ben nog steeds op zoek naar meer gegevens van een priester Gerardus van
      den Haak (zie onderstaand bericht).
      Nadat ik van een groepslid een foto heb ontvangen, kwam ik erachter dat deze
      te vinden was bij het Katholiek Documentatie Centrum in de Katholieke
      Universiteit Nijmegen. Via dit KDC (http://www.kdc.kun.nl) heb ik ook een
      scan gekregen van het originele priesterprentje. Daar stond nog onder
      gedrukt: "wed.J.R. van Rossum, Utrecht".
      Ik heb geen J.R. van Rossum in mijn database dus ik hoop dat iemand uit deze
      genealogiegroepen me verder kan helpen. Wie ken deze J.R. van Rossum (in
      combinatie van Gerardus van den Haak)?

      met vriendelijke groet,
      Erwin van den Haak