nieuwe homepage oost Groninger fam

  • Wia
    Message 1 of 1 , Jun 1, 2004
      Hallo medeleden

      Eindelijk heb ik een homepage,(Grotendeels Engelstalig)
      Graag hoor ik van jullie commentaar aanvullingen correcties en
      misschien staat er voor jullie bruikbaar materiaal op.Zonder hulp
      van vele medespeurders was ik niet zover gekomen en de komende jaren
      ben ik vast nog wel zoet om allerlei dingen nog te verbeteren.
      het adres is

      http://home.wanadoo.nl/feikens/
      Oostgroninger voorvaderen Swijgman (zie ook van Wilma )
      http://home.wanadoo.nl/swijgman/

      en van Feikens Bellinga Düring de Jonge Balsters Lutje en Koerts

      Wia Swijgman