stamboom familie BERINGS

  • utbien2003
    Message 1 of 1 , Mar 1 7:03 AM
      Hallo,

      Mijn naam is Jan Berings en ik ben nieuw in deze groep.
      Ik ben al enige tijd bezig met onderzoek naar de familie Berings in
      Nederland.
      Gegevens die ik tot nu toe gevonden heb zijn te zien op mijn website:
      http://home.hetnet.nl/~janberings

      Natuurlijk zijn alle gegevens mbt tot de familie Berings welkom. Ook
      foto's, geboortekaartjes, bidprentjes, wetenswaardigheden enz. enz.
      zijn welkom.

      Tevens beheer ik, absoluut non-commercieel, nog een grote
      verzameling bidprentjes, inmiddels bijna 6000 stuks, die te vinden
      is op:
      http://home.hetnet.nl/~janberings/welkom_op_mijn_bidprentjes.htm

      Op verzoek stuur ik gratis scans toe van deze prentjes.