Wie weet waar ik gegevens van Zevehuizen vind?

  • P.van der Valk
    Message 1 of 1 , Dec 1 1:51 AM
      Hallo allemaal,

      Wie weet waar ik gegevens van ±1730 kan vinden van Zevenhuizen. Ben al op zoek gegaan op de site van Gouda maar wordt daar niet echt iets wijzer. Zoek daar een Arij Boer moet Boers zijn die op 18-11-1764 met Elizabeth van Waalen is getrouwd. Ik zoek de geboorte datum en evt. ouder van die Arij of Arie dus wie het weet mag het graag zeggen. Met alvast alle dank aan Riet voor weer een oplossaing van mijn puzzeltje.
      Groeten Pieternella