even voorstellen

  • Sander Sanders
    Message 1 of 9 , Nov 1, 2003
      Hallo

      Even mijzelf voorstellen, mijn naam is Sander Sanders 55 jaar oud en woonachtig in Sprang Capelle.
      Mijn onderzoek richt zich hoofdzakelijk op de families Sanders in de Betuwe, van den Hoven, van Iersel, Mouthaan. De meeste gegevens die ik reeds gevonden heb staan op:
      http://www.geneaweb.org/alex54m
      Overigens houd ik me altijd aanbevolen voor aanvullingen en correcties.

      Met vriendelijke groet

      Sander Sanders

    • peter den engelse
      Message 2 of 9 , Dec 14, 2004
        Ik ben onlangs lid geworden van deze groep en zal mij nu voorstellen.
        Ik ben José Mulder en al jaren af en aan bezig met mijn kwartierstaat.
        De meeste van mijn voorouders komen uit het Westland, de Alblasserwaard of
        de omgeving van Leiden.
        Het gaat om namen als Mulder, Blootshoofd, Koot, van der List, Reijnen, de
        Kreij, Melief, Leeflang, van Straaten en Zuiderwijk.
        Helaas heb ik mijn gegevens voor het grootste gedeelte (nog) niet digitaal.
        Het idee is wel om alles ooit een keer via internet aan anderen beschikbaar
        te kunnen stellen.

        José Mulder