hallo

  • olga kroeders
    Message 1 of 1 , Oct 31, 2003
      Goedenmiddag

      Aangezien ik het erg druk heb gehad nu pas een mailtje van mij.
      Het lijkt mij het handigst als we ongeveer op dezelfde manier doorgaan.
      Ik hoop dat jullie als groep het niet erg vinden dat ik de groep dicht heb gegooid, dat wil zeggen dat de mensen niet zomaar lid kunnen worden, maar eerst zich moeten aanmelden.
      Dit heb ik gedaan omdat er de afgelopen week weer spam via de list kwam vanwege het feit dat dit een open list was.
      Het bericht is inmiddels verwijderd evenals de user.
      Verder hoop ik dat we gewoon op dezelfde voet verder gaan.

      O ja , nog een klein dingetje, zowel Astrid als ik zijn owner van de groep zodat we allebei hetzelfde kunnen doen.

      Groetjes Olga

      www.knuist.nl