2001Re: -=Ned-Gen-Com=- Johannes van Stiphout

  • Astrid
    Aug 15, 2008
      Hallo Rob,

      Het is erg moeilijk - maar dat heb je dus zelf ook al ondervonden - om van
      iemand de geboortedatum
      en zijn ouders te vinden als je geen idee hebt hoe die ouders heten.

      Ik heb wel een geboorte gevonden in de doopaktes van het archief van
      Amsterdam van ene Joannes, maar ik heb geen idee of dit de goede is.

      Toch mail ik het je maar even door.
      Groetjes uit Nederland,
      Astrid

      Joannes
      vaderMichiel van Stiphout
      moederLijsbeth Helmig
      getuigenHendrik van Stiphout
      Jannitje van Stijshout Familienaam moeilijk leesbaar
      pastorJohannes de Graef
      doop30 maart 1708
      religieOud-Katholiek, kerk Brouwersgracht
      bron380 p. 74 (folio 37v) nr. 29

      Astrid de Lange-Baegen
      E.de.Lange@...