1794nieuw lid

  • Herman Post sr.
    Jan 17, 2006
      Ik wil me even voorstellen als nieuw lid van deze groep.Ik ben Herman Post,65 jaar oud en doe onderzoek naar de voorouders van mij en mijn vrouw .De belangrijkste familienamen waar ik naar zoek zijn Post (Schouwen-Duiveland),Bornkamp,de Goffau,Hartmans,van Strien en aan mijn vrouws kant van Schaick,Brokx,Sebregts,de Vette en de Vreede.
      De belangrijkste plaatsen waar ik zoek zijn Zeeland,Delft,het Westland en de omgeving van Bergen op Zoom en Roosendaal

      Herman

      Het heden ligt in het verleden
      Onze website: http://members.chello.nl/h.post/
      voor genealogie: http://members.chello.nl/h.post/genealogie.htm