1520even voorstellen

  • peter den engelse
    Dec 14, 2004
      Ik ben onlangs lid geworden van deze groep en zal mij nu voorstellen.
      Ik ben José Mulder en al jaren af en aan bezig met mijn kwartierstaat.
      De meeste van mijn voorouders komen uit het Westland, de Alblasserwaard of
      de omgeving van Leiden.
      Het gaat om namen als Mulder, Blootshoofd, Koot, van der List, Reijnen, de
      Kreij, Melief, Leeflang, van Straaten en Zuiderwijk.
      Helaas heb ik mijn gegevens voor het grootste gedeelte (nog) niet digitaal.
      Het idee is wel om alles ooit een keer via internet aan anderen beschikbaar
      te kunnen stellen.

      José Mulder