DIS SOMMER BALLS! 13 Maart 2005

  • GRAPJAS
    Message 1 of 1 , Mar 13, 2005
      Dagsê Grapjassers,

      'n Hartlike welkom aan die nuwe intrekkers by Grapjas, drie van julle die afgelope week. Dankie ook aan Andrea en Pieter vir die laggies van die dag. Die eerste een klink vir my baie bekend, maar tot ek deur al die ou uitgawes van Grapjas gegaan het, moet die van julle wat dit al gehoor het maar weer lag.

      Grapjas gaan binnekort 'n eie domain hê, ongelukkig nie Grapjas.co.za nie, die domain behoort reeds aan iemand anders, wie bereid is om dit aan my te verkoop vir 'n belaglike bedrag. Lees net die uittreksel:

      ---If you're interested to buy, we will sell it for US$650.  It's a
      reasonable because it's a quality domain name that get type-ins visitors.
      If developed, the web site will get new visitors regularly.  Also, few other
      people have been showing their interest for this domain name.

      This price is good for one week from the date of this email.  The price may
      increases after one week for example the price for this name was $550 a few
      months ago. ---

      Wel, die ouens gaan lank wag, deur een lettertjie te verander is ek besig om 'n domain te registreer vir R300. Ek twyfel of enigiemand in Suid Afrika bereid sal wees om hulle prys te betaal. Meer oor die nuwe domain later.
      Groetnis.

      GRAPJAS

      Skryf gerus aan grapjas@... met kommentaar of bydraes. Dit sal waardeer word. Stuur asseblief Grapjas aan alle Afrikaansspekendes in jou adresboek sodat ons kan groei. By voorbaat dankie.

      **********   G R A P J A S   **********

      1.  Dis sommer balls!
      2.  Is seker nie 'n Bloubul nie
      3.  Lag vir die dag.

      **********   G R A P J A S   **********

      Van der Merwe(Blou Bul natuurlik) goes to London to watch the Boks take on the Poms at Twikenham. While he's in London he's walking around and gaping and staring at everything. So much that he walks smack bang into a fire hydrant which hits him so hard on the family jewels that they burst. He gets rushed to hospital where the docs tell him that they have to remove his testicles.

      Van goes beserk, bites and snarls at people and won't let anybody within 10meter of him. Eventually they find a South African doctor in the hospital and get him to talk to Van.

      He walks up to Van and tells him "Hey man,  die dokters moet jou balls uithaal.

      Van replies "O, is dit al? Maggies man, ek dog die bliksems wil my Test Tickets vat."

      **********   G R A P J A S   **********

      Hierdie zebra het effe afgedwaal uit die Wildtuin en op 'n plaas langsaan beland.
      Die eerste lewende wese wat hy ontmoet is 'n hoenderhen.
      Zebra vra: "En wat is jy?"
      "Ek is 'n hoender".
      "Wat maak jy hier?"
      "Ek lê eiers, dan versamel die boervrou hulle. Party word geëet en die ander verkoop hulle en kry geld"

      Later kom die zebra 'n skaap teë. "Wat se ding is jy?" vra hy.
      "Ek is 'n skaap".
      "En wat maak jy hier?"
      "Die boer skeer my wol, verkoop dit en kry geld daarvoor".
      "O, ek sien" sê die zebra.

      Volgende kom hy op 'n koei af.
      "Wat is jy?".
      "Ek is 'n koei".
      "Wat is joú werk hier?" wil die zebra weet.
      "Hulle melk my. Van die melk word hier gebruik. Die ander gebruik hulle om botter te maak en te verkoop".
      "O".

      Nog later kom hy op so 'n groot bees met horings af, wat eenkant staan en stof opskop.
      Ewe versigtig vra hy "Wat se ding is jy?".
      Antw: "Ek is die BUL hier rond!".
      "Wat doen jy hier?".
      "Trek uit daardie pajamas, my darling, dan wys ek jou!".

      Ek haat mense wat honde aanhou. Hulle is 'n klomp sissies wat nie genoeg guts het om iemand self te byt nie.

      Cheers, weg is ek  tot volgende week! Hou die blink kant bo!

      GRAPJAS