MORE MAAK ONS GOGGATJIE STEW - 5 Desember 2004

  • GRAPJAS
    Message 1 of 1 , Dec 5, 2004
      Dagsê Grapjassers,

      Jammer ouens, nog steeds rekenaar probleme, ek voel dat 'n nuwe rekenaar die beste opsie sal wees, maar soos julle almal weet, 'n ou rekenaar is niks werd as jy dit wil verkoop nie. Behalwe dit, is jou lewe op die ou rekenaar, goed wat jy bymekaar gemaak het en wat nie vervang kan word nie. Ek het weereens 'n klomp data verloor, dit is op 'n ander rekenaar, maar ek kan nie daarby uitkom nie. As van vandag se nuus dalk ou nuus is, lees maar weer en geniet.

      'n Leser van Sasolburg het my oor die vingers getik oor die kru woorde in die vorige Grapjas. Ek neem aan dat dit oor die woord "opf*k" gaan. Ek haal aan: "Die grappe kan netsoveel trefkrag hê sonder kruwoorde - daar is mense soos ek vir wie dit baie aanstoot gee vanuit Christelike oortuigings, en by wie dit 'n bitter smaak in die mond laat."  Die leser het 'n punt beet, ek stem saam dat ek ook nie daardie woord in my daaglikse gesprekke gebruik nie, maar mens sien dit so baie in geskrewe vorm en ook op TV, dat ek nie twee keer gedink het om dit te gebruik nie, veral waar dit gebruik is deur bedelaars. Ek vra dus om verskoning maar ek kan nie belowe dat 'n lelike woord nie weer in die toekoms sal deurglip nie ;o)

      Welkom aan die nuwe Grapjassers, jammer dat julle so lank moes wag vir 'n laggie, hoop die laggies wat volg laat jou glimlag.

      Groetnis tot volgende week.

      Skryf gerus aan grapjas@... met kommentaar of bydraes. Dit sal waardeer word. Stuur asseblief Grapjas aan alle Afrikaansspekendes in jou adresboek sodat ons kan groei. By voorbaat dankie.

      **********   G R A P J A S   **********

      1.  SMS'e - Andrea
      2.  'n Hand vol vere  deur P.L. Rossouw
      3.  Thys en die koek - Thys G
      4.  Sy is so effens blond - beng

      **********   G R A P J A S   **********

      My niggie, Andrea, het die volgende e-pos gestuur.

      Ek ontvang so baie SMSe by Janine (my broer se dogter) dat dit my ‘n fortein sal kos om aan almal te stuur.  So hier is ‘n paar van hulle:

      Hoekom klop mans se harte vinniger, raak hulle kniee lam, word hulle kele droog en dink hul irrassioneeel as ‘n vrou leerklere dra?

      Want sy ruik soos ‘n nuwe kar!

      **

      A man asked a fairy to make him desirable to all women.

      She turned him into a credit card!!

      **

      A speed trap is like a G-string, first you see da strings, then you see da bush, then se see de p… behind the bush!!

      **

      Nighty-Night sleepy tight… do not let the goggatjies bit … if they do, catch a few, en mòre maak ons goggatjie stew…..

      **********   G R A P J A S   **********

      'n Hand vol vere  deur P.L. Rossouw

      Piet Bonthuys was danksy 'n erfporsie van 'n verlangse familielid al jonk-jonk 'n vermoënde Vrystaatse boer. Derhalwe het hy besluit dat net die beste goed genoeg sou wees vir sy aanstaande bruid. Benewens die spogtroue, wat uit alle oorde beskou is as die afgelëe klein dorpie se troue van die dekade, is daar vir die wittebrood plek bespreek in die allerluukste hotel in Durban.

      Dit was 1952.  In daardie stadium was sy bruid nog kwalik in 'n stad en gevolglik het sy nie eerstehandse kennis gehad van sulke goed soos wolkekrabbers en hysbakke nie.

      Dis ook nodig om te meld, dat sy, in teëstelling met die sedige Piet, 'n besonder vrolike, speelse en soms stuitige mens was - en nog steeds is.

      Piet se skone bruid heet onbedaarlik aan die giggel gegaan van pure senuagtigheid toe hulle met hul yslike tassie die voorportaal van die paleisagtig hotel betree. Hoe meer hy vir haar uit sy een mondhoek berispe en sê dat sy moet maak of sy aan alles gewoond is, des te meer giggel sy. Piet se twee plaasore het bloedrooi begin brand van skaamte.

      Na die intekeningsseremonie, vergesel 'n portier die paartjie gereserveerd en uit die hoogte na hul kamer op die negende verdieping. Om die een of ander (in daardie stadium duistere) rede het hy in die kamer bly staan na hy die tasse op die mat neergesit het. Hy het sy hand, palm na bo, na Piet uitgesteek, en Piet was verplig om hom 'n handdruk te gee. Waaroor sy gesig so suur vertrek het, kon Piet nie dink nie.

      Uitgevat in hulle nuwe klere is die opgewonde paartjie die aand na die eetsaal. Voor hulle in die hysbak klim, waarsku Piet sy bruid erg besorgd dat hulle moet seker maak dat hulle nie verdwaal nie. "Onthou nou," sê hy, "ons kamer is die tweede deur van die hysbak af, aan die linkerkant."

      Na die ete en terug in die kamer besluit sy wispelturige bruid sy is nou lus vir sjokolade. Sy verklaar haarself mans genoeg olleen, sonder om te verdwaal, met die hysbak af te gaan na die voorportaal waar die klein lekkergoed toonbank geleë is.

      Piet kondig saaklik aan dat hy solank uittrek vir die nag.

      Sy koop 'n yslike plaat sjokolade en haas haar terug hysbak toe. Sy druk die knoppie vir die negende verdieping en daar gaan die hysbak.

      Intussen het iemand op die sesde verdieping die knoppie gedruk om die hysbak te bestel. Die hysbak hou derhalwe op 6 stil om die nuwe passasier op te laai, maar die bruid, salig onder die indruk dat sy haar bestemming op die negende verdieping bereik het, klim summier uit.

      Sjokolade in die hand, stap sy opgewonde na die tweede deur van die hysbak, aan die linkerkant. Toe sy die kamer binnegaan, staan haar bruidegom juis in 'n gebukkende posisie, met sy rug na die deur, besig om sy slaapbroek aan te trek.

      Stuitig soos sy is, steek sy haar hand van agter tussen sy bene deur en vat 'n handvol ! Toe die man omkyk, staar twee vreemde gesigte mekaar geskok aan!

      Piet en sy bruid het dieselfde nag uitgeboek en ander verblyf gesoek!

      **********   G R A P J A S   **********

      So n antieke grappie wat wat nog steeds vir my goed bly.
      Die staaltjie het hom jare gelede op n plattelandse dorpie af gespeel.Die oom en tannie se kinders was al uit die huis en die twee besluit om n loseerder in te kry om die stilte in die huis te verlig.Hulle dink aan n jong juffroutjie wat by die plaaslike skool skoolhou.Die tannie maak toe n draaitjie by die skool en lig die sekretaresse in dat hulle n losserder sal inneem indien daar n navraag is.Nie jare nie of daar is n navraag van n jong juffroutjie wat die volgende jaar begin skool hou.Sy besoek die oom en tannie voor die skool begin en sy gee te kenne dat sy van hulle aanbod gebruik gaan maak.
      Die juffroutjie het sommer dadelik van die oom en tannie gehou.Die eerste aand vra sy waar die badkamer is want sy sal graag wil bad want dit was n lang en stowwerige reis.Die tannie se toe dat hulle nie n geyser in die huis het nie en sy vir haar op die stoof water moet warm maak.So gedoen en sy maak reg om te bad en vra die tannie om sommer by haar te sit as sy bad.Terwyl hulle so gesels en sy bad merk die tannie  op dat die juffroutjie kaal geskeer is op n strategiese plek.Vra toe : Juffrou dit het niks met my te doen nie maar hoekom skeer jy jouself so.Se tannie met die sport wat ons beoefen en klere wat ons aantrek werk dit net beter.
      Die aand vertel die tannie dit vir die oom.Die oom se hy sal die affere graag wil sien en vra of sy nie n plan kan maak nie.Besluit dat die tannie met die badwater gaan wag die volgende aand totdat die oom van die kerkraad vergadering af kom en dan sal sy die gordyn so n entjie oop los.
      Alles werk toe soos beplan en toe die tannie dink dat die oom terug is van die kerkraadsvergadering maak sy die badwater reg en sit weer saam met haar in die badkamer terwyl sy bad.Op n stadium toe sy dink dit is die regte tyd vra die tannie of sy net weer na die kaal geskeerde affere kan kyk.Die juffroutjie is ook nie links nie en wys vir die tannie.Die juffroutjie vra toe op haar beurt of die affere as mens ouer word ook grys word. Ja se die tannie.Vra of sy kan sien.Die tannie is ook nie links nie tel die rok op en trek die panty af vir haar om te wys.Later die aand na die bad sien die tannie die oom maar hy lyk dikbek.
      Vra toe , Pa het jy dit toe gesien.Hy antwoord : Was dit nou nodig om jou ou koek vir die hele kerkraad te wys.

      **********   G R A P J A S   **********

      Sy's so effens blond - Ingestuur deur beng

      Het jy geweet daar's ´n vereniging vir blondines gestig?
      Hulle noem dit die Ama-dom-dom.

      Hoekom het blondines deurskynende kosblikke?
      Sodat hulle kan weet of hulle werk toe gaan of huis toe.

      Waarom hou die blondine ´n leë melkbottel in haar yskas?
      Vir mense wat van swart koffie hou.

      Die blond hardloop by die polisiestasie in en skree "Gou, help, iemand het my nou net aan my padda gevat."
      Die sersant skree "Konstabel Koos hardloop jy regs in die pad af en konstabel Piet jy links en sien of julle die ou kan vang. Ek sal hier bly en solank vingerafdrukke vat."

      Cheers, weg is ek  tot volgende week! Hou die blink kant bo!

      GRAPJAS