IT'S NOT INSIDE, IT'S OOOONNNNN TOP!!!

  • GRAPJAS
    Message 1 of 1 , Jul 5, 2004
      Dagsê Grapjassers,

      Daar was heelwat e-pos die afgelope week of twee, dankie ouens, vandag gesels ons met Hans Rens van België. Ek geniet die Nederlands en is mal oor 'n  geselsbrief. Ek verstaan die meeste daarvan maar sommige woorde laat my kopkrap. Hans, jy sê ons winter begin nou, jy is nogal reg, Junie was nie so koud nie, maar man, nou vries ons. Korreksie, ons ondervind nie 'koud' hier soos julle in Europa dit ondervind nie, maar na 'n warm somer is dit nou KOUD by ons. In de kaap regent dit veel, dit is 'n winter reën gebied, maar in Gauteng kry ons net af en toe 'n storm en verder is dit droog tot die somer weer begin. (Sien Hans se e-pos later in die Grapjas geselsbrief en kyk of julle alles verstaan. Dis redelik maklik om die gedagte te kry nadat jy die hele sin gelees het, stem julle saam? Ons kry mos ons Afrikaans van Nederlands en dit is vir my fyn dat ons oor kontinente heen met mekaar kan gesels in naastenby dieselfde taal. Het 'n vriend gehad in België, Dirk, en hy het my vertel dat in sommige dele van België hoofsaaklik Frans gepraat word en in ander dele weer Nederlands. Hans, jy kan gerus meer uitbrei hierop.

      Die rede hoekom Grapjas vir 'n week nie uitgestuur is nie? Julle weet mos nou al , rekenaar probleme, ens ens, sal nog regkom, ek bly positief.

      Die nuwe storie begin volgende week, hierdie keer 'n korter, humoristiese storie.

      Groetnis tot volgende week.

      Skryf gerus aan grapjas@... met kommentaar of bydraes. Dit sal waardeer word. Stuur asseblief Grapjas aan alle Afrikaansspekendes in jou adresboek sodat ons kan groei. By voorbaat dankie.

      **********   G R A P J A S   **********

      1.   Vruggebruik
      2.   "Dr" Nkosazana Zuma's List Of Medical Terms
      3.   Uit die argiewe: It-s not inside, it's oooonnnnn top!!!
      4.   Lesers skryf

      **********   G R A P J A S   **********

      'n Ou klassieke grap(staaltjie) wat vir my goed bly.

      Die man en vrou het op die platteland vir jare gelukkig getroud gewoon.Op n stadium wil die huweliksbootjie nie meer lekker vaar nie en besef die twee hulle het nie veel vir mekaar te se nie.Bespreek die saak en besluit saam dat  dit  beter sal wees om maar te skei.Daar is nie werklike diep liggende griewe en gevoelens nie en  al skei voorwaardes word word onderling bespreek en ooreengekom en ook in n deeglike kontrak deur n prokureur opgeneem.Die man het vir die vrou n huis in die dorp gekoop as deel van hulle egskeidingsvoorwaardes en sy het intussen haar intrek daar geneem.Maar nieteenstaande die feit dat hulle geskei is, staan haar eks-man se kar elke aand tot watter tyd voor haar huis.Die situasie was so ooglopend dat die saak tot in die kerkraad n draai gemaak het.Die gemeenskap voel dis darem nie reg dat  die twee geskeides so lewe nie.Die dominee en ouderling maak n afspraak met die man en tydens die gesprek word die kuiery bespreek en spreek die dominee sy gevoel uit dat die twee tog wettiglik geskei is en dat die chroniese gekuiery vir die gemeenskap nie aanvaarbaar is nie.Na die ernstige gesprek en vermaning  deur  die dominee sê die broer dat hy ook darem iets wil sê.Dit word toe gestaan.Die man vra toe vir die dominee of hy daarvan bewus is , dat  met die bedinging van die skeivoorwaardes , hy vruggebruik uit gehou het.

      Dankie Thys, maak weer so.

      **********   G R A P J A S   **********

      Die volgende kom van Simone, spesiaal vir Suid Afrikaanse dokters. Ek het altyd gedink A E I O U word vowels genoem in Afrikaans, Dr Zuma weet seker beter, after all, sy is 'n doktor! Dankie Simone!

      "Dr" Nkosazana Zuma's List Of Medical Terms:
      (SA Doctors)

      Artery:                      The study of paintings
      Bacteria:                    Back door of the cafeteria
      Barium:                      What u do with dead patients
      Bowels:                      A E I O U
      Caesarean Section:   A suburb in Rome
      Catscan:                    A search for kitty
      D & C:                        Where Washington is
      Dilate:                       To live longer
      Enema:                       Not your friend
      Fester:                      Quicker
      Genital:                     Not a Jew
      Impotent:                 Distinguished and well known
      Labour Pain:             Getting hurt at work
      Medical Staff:        Doctor's walking stick
      Morbid:                   Higher offer
      Nitrates:                Cheaper than day rates
      Out Patient:           A person who's fainted
      Pelvis:                     A friend of Elvis
      Post Operative:     A letter courier
      Seizure:                The roman Emperor
      Terminal Illness:  When u get sick at the airport
      Tumour:                 Another couple
      Urine:                    The opposite of "you're out"

      And the best of all ............

      ZUMA:                         Zero Understanding of Medical Affairs

      **********U I T  D I E  G R A P J A S  A R G I E W E**********

      Koos koop 'n yskas en die mense van Russels kom lewer dit af.

      ""Waar wil Meneer dit hê?"

      "In die kombuis .................... onder die Cremora."

      (Onthou julle nog die Cremora advertensie? It's not inside, it's OOONNNN TOP!!)

      *****GRAPJAS   LESER  NUUS******

      Danke voor die storie ...

      (maar de rest is in gewoon nederlands hoor)
      Hebben er echt maar 2 anderen "Die meissie van Parys" gelezen? Want ik kan
      mij niet inbeelden dat ze het géén mooi verhaal vinden. Maar zoals je zegt:
      smaak verschilt. Ik denk dat teveel mensen gewoon vergeten om te reageren.

      En met jouw "rekenaar" probleem -dat meer klinkt als een telefoonprobleem-
      heb je het goede nieuws misschien (nog) niet ontvangen.

      Ga gerust door, die Deon Meyer schrijft goed genoeg voor mij. Natuurlijk
      ben ik wel meer gewoon om nederlands, frans, duits, engels te lezen, het
      is hier België en afrikaans kom je hier niet zoveel tegen. Maar ik vind
      het mooi.

      De grapjes zijn ook fijn, maar die "stories" zijn de kers op de taart: MOOI
      afgewerkt.

      Nog goeie moed, ook met je telefoonlijn. Bij jullie zal de "winter" nu beginnen,
      hoe is dat ginder? Onze zomer begon met drie dagen zon, maar nu waait het
      weer en regent het veel ... zoals gewoonlijk.

      Tot de volgende keer,

      Hans
      En todo amar   y servir

      (Ag nee Hans, wat beteken En todo amar y servir? Klink vir my na Frans?)

      The Original Funnies has been revived, approximately 500 new cartoons and lots of new jokes from Little jay
      http://home.mweb.co.za/mk/mk53/

      Cheers, weg is ek  tot volgende week! Hou die blink kant bo!

      GRAPJAS