Re: [GIWorld-Hepatitis]

  • Tatezi
    Message 1 of 1 , Sep 2, 2003
      Are you testing us, Willem <g>
      ----- Original Message -----
      From: w.m.landstra
      To: GIWorld-Hepatitis@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, September 02, 2003 2:48 PM
      Subject: [GIWorld-Hepatitis]

      Hallo.De site bevat veel feiten,maar ook veel onzin.Toch de moeite waard.Het UFO is maar een bescheiden gedeelte.GVD,jij een fles port,die heeft hij mij beloofd toen ik naast hem zat bij die Tempelierskroeg en zei dat .ie binnen een maand dood zou zijn.Ik zei toen..ik wed om een fles port dat je over een maand nog leeft.Daar heeft hij z.n woord opgegeven.Ja cirrose en drank is als een fles benzine op een smeulend vuur.Er zijn goede medicijnen die het aftakelings-proces,afsterven,van de levercellen kunnen vertragen.Hij is intelligent genoeg om daar om te vragen,zijn duur.Dat ruk-en-pluk achtig gedoe versneld het alleen maar.Het is ook nog een keertje zo dat als de Doktoren weten hij niet stopt of minderd met drinken ze reluctant zijn om hem dure medicijnen voor te schrijven.De Zalm-doctrine.Ok,vertel hem van die fles port anders kom ik met de Tempeliers naar dat etablisiment van verdronken dromen en krokodillen tranen en sleep hem achter mijn witte schimmel de kroeg uit.Willem,inmidde

      Yahoo! Groups Sponsor

      Welcome to GIHepWorld

      Post message: GIWorld-Hepatitis@yahoogroups.com
      Subscribe: GIWorld-Hepatitis-subscribe@yahoogroups.com