Re: "the comb" - wire-cutter?

  • Hanno Spoelstra
    Message 1 of 1 , Jan 13, 2011
      Beste Alain,

      Een wire-cutter is een van de mogelijke verklaringen geweest, zie
      http://web.inter.nl.net/users/spoelstra/g104/comb.htm

      Maar "de kam" op de Sherman en andere voertuigen die vanuit Noord-Amerika
      zijn verscheept is veel te kelin om effectief als draadsnijder te fungeren.
      En de archieven hebben we uiteindelijk het juiste antwoord achterhaald, zie
      http://web.inter.nl.net/users/spoelstra/g104/comb_brakelock.htm

      Met vriendelijke groet,
      Hanno Spoelstra