Johannes Johannes 1751 gehuwd met Antje Freerks

  • simonkooistra
    Message 1 of 1 , May 3, 2002
      Hallo,

      In mijn kwartier komt deze Johannes kwadraat voor, Antje Freeks is
      een voor zover ik uit betrouwbare bron verneem een zuster van Douwe
      Freerks (de Boer) beschreven door Hinne de Haan. Van Johannes
      Johannes moet inmiddels het eea beschreven zijn. Heeft iemand deze
      informatie? Ik houd mij aanbevolen, ik woon niet direct bij ons
      ryksargyf en wil graag gebruik maken van eventuele hulp. Hier mijn
      nutshell:

      Name: Johannes Johannes
      Marriage: 17-5-1751 Wirdum
      Spouse: Antje Freerks