Tjitse Aukes.

  • J.Dijkstra
    Message 1 of 1 , May 2 12:02 PM
      Hallo, Ik heb het volgende gevonden: Auke Hommes, getrouwd met Marie Reenses uit Ureterp,had twee zonen, Homme en Tjibbele.Deze Tjibbele, die zich later De Jong noemde,trouwde met Jeltje Murks Lieuwes op 3 april 1808.Tjibbele is geboren in1782 en op 8 oktober 1827 overleden te Haskerdijken.De familie Murk Lieuwes schijnt ook een tak Murk de Zee te hebben.(Aantekenboek van wijlen Bonne Hylkes Dijkstra) Vr Groeten Jan Dijkstra.