Re: Evert Ritsma en Romkje Gras

  • annemarthsterringa
    Message 1 of 8 , Apr 29, 2002
      Tjerk, ik heb diverse afdrukken van deze gezinskaarten in mijn eigen
      archiefje: van mijn (over)(groot)ouders. De kwaliteit is voorlopig
      nog:-) zodanig, dat voorkennis van de tekst wel helpt bij het lezen
      ervan.
      Groet,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@y..., "Tjerk Tigchelaar" <feenlaar@w...>
      wrote:
      > Over gezinskaarten in Amsterdam staat op hun site te lezen dat deze
      > gedigitaliseerd zijn en er in het gemeentearchief afdrukken van te
      maken
      > zijn.

      http://www.gemeentearchief.amsterdam.nl/archieven_en_collecties/geneal
      ogie/g
> [...]
      > feenlaar@w...
      > Genealogische homepage:
      > http://home.wanadoo.nl/feenlaar/index.htm
      >

      > <knip>
      >
      > Over Ritsma's in Amsterdam opbellen met vraag of ze familie zijn, ik
      > heb ooit alle Sterringa's uit de diverse telefoonboeken
      aangeschreven
      > met verzoek om aanvulling bij de meegestuurde informatie en
      stamboom.
      > Werkte fantastisch!
      > Woensdag a.s. ben ik in Amsterdam (zonder scanner:-)), kan alvast
      > kijken en laten weten wat ik vind over het gezin van Evert en
      Romkje.