Freerk Lammerts & Trijntje Hendriks

  • adrian_card
    Message 1 of 1 , Apr 5, 2002
      Ik ben op zoek naar gegevens over de ouders en voorouders van Freerk
      Lammerts en Trijntje Hendriks. De hadden tenminste twee dochters,
      Judigje Freerks geb. 1768, gehuwd met Hendrik Jans van der Wal 1784 te
      Smallingerland, overl. 21-7-1844, Smallingerland. En Hiltje Freerks
      geb. 1776, overl. 18-3-1829.
      Ik heb dit overlijdensakte bij het RAF gevonden, maar ik ben niet zeker
      als deze Trijntje is de vrouw van Freerk Lammerts.
      Overlijdensakte Smallingerland, 1830
      Aangiftedatum 12 juli 1830, blad nr. 20
      Trijntje Hendriks, overleden 10 juli 1830, oud 91 jaar, weduwe
      dochter van Hendrik Berends en Hiltje Popkes.
      Heeft iemand gegevens over deze familie?
      Bij voorbaat dank,
      Adrian Card