Re: [Friesland-genealogy] Genealogysk Jierboekje en digitale varia

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 6 , Apr 5 5:22 AM
      Nynke ea.

      Ik heb net de indexen doorgeworsteld en kwam een aantal items tegen die
      interessant kunnen zijn.

      In het boekje van 1970 wordt de genealogie van de familie Bokma de Boer
      beschreven. een bekend familielid is de vrouw van Jelle Troelstra, met als
      schrijfsterpseudoniem Nynke van Hichtum.

      <knip>

      Menno,

      Zelf heb ik dit boekje niet, mischien heeft iemand anders van de lijst het toevallig thuis staan. Op het Ryksargyf is het in ieder geval maar je kunt het ook proberen aan te vragen bij de plaatselijke bibliotheek (als je in Nederland woont tenminste). Ik heb dit zelf veel gedaan, al was dat een bibliotheek in Friesland maar dat maakt niet uit. En misschien zijn ze ook wel op het CBG.

      Succes, Hinke Woudt-Westra.