Re: [Friesland-genealogy] Visser Lemmer

  • G. Kuindersma
    Message 1 of 3 , Apr 4 11:05 PM
      Beste Hinke,

      Heb je bij de van der Bijls een Uiltje zitten, die bij de Douane heeft
      gewerkt en later refrendaris was in Alkmaar? Hij was getrouwd met een Janke
      Kuindersma.

      Bij voorbaat dank voor je reactie.

      Met vriendelijke groeten/kind regards,
      Gabe H. Kuindersma

      This email, together with any attachments, is for the exclusive and
      confidential use of the addressee(s).
      Any other distribution, use or reproduction without the sender's prior
      consent is unauthorised and strictly prohibited. If you have received this
      message in error, please notify the sender by email immediately and delete
      the message from your computer without making any copies.