Re: digirariteiten

  • annemarthsterringa
    Message 1 of 2 , Apr 4 12:11 PM
      Nee Nynke, de instellingen zijn ingesteld, daar heb ik
      mijn "personeel" voor, daar kom ik niet aan.
      Het Boze Oog, dat zal het zijn, je wil niet weten wat er af en toe
      met de printer gebeurt:-)
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@y..., "Nynke van den Hooven"
      <nynkevandenhooven@h...> wrote:
      > Annemarth,
      >
      > Had je heel per ongeluk de tijd van je computer ook (zelf)
      aangepast? Als in je Instelingen voor Datum en Tijd de optie "Klok
      automatisch aanpassen aan zomertijd/wintertijd" aangevinkt staat, en
      je vervolgens handmatig de klok een uur vooruit aanpast, dan kan ik
      me voorstellen, dat er wat rariteiten ontstaan!
      > Maar misschien ben je wel gewoon behept met het "Boze Oog" ;-)) Dat
      schijnt meer mensen spontaan te overkomen in de buurt van computers!