Re: [Friesland-genealogy] Nieuwe speurtocht.

  • Jeen Riemersma
    Message 1 of 3 , Apr 3, 2002
      In mijn stamboom komen de volgende Raukema's voor:

      -- I --

      1 Grietje Heerkes Raukema, geboren te Kubaard (Hennaarderadeel)
      op 3 januari 1831. (Zij is getrouwd te Hennaarderadeel op
      6 mei 1863 met Alle Pieters Schilstra, geboren te Itens
      (Hennaarderadeel) op 8 januari 1837, zoon van Pieter Ymes
      Schilstra en Hiltje Anskes Fortuin.)

      -- II --

      2 Herke Aeges Raukema, geboren te Pingjum (Wonseradeel) op
      22 juli 1806, gedoopt aldaar op 7 augustus 1806.
      Hij is getrouwd te Wonseradeel op 19 december 1829 met:

      3 Jantje Klazes Nijdam.

      -- III --

      4 Age Baukes Raukema, overleden te Kubaard (Hennaarderadeel) op
      20 juni 1826.
      Hij was gehuwd met:

      5 Grietje Aebes.

      -- IV --

      8 Bauke Ages Raukema.
      Hij was gehuwd met:

      9 Liesbeth Sybes.

      Aanvullende gegevens zijn van harte welkom.

      Jeen Riemersma