Re: [Friesland-genealogy] van der Schaaf

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 1 , Apr 3, 2002
      Hinke,
      deze kant van die grote van der Schaaf familie komt in in mijn familie voor.
      In ieder geval bedankt
      vr.gr. Dirk

      Dirk,

      Heb jij dan misschien ook ouders, geb. en overl. data van Pieter Douwes van der Schaaf en Lijsbert Halbes?? Huwelijk van hen was 17-05-1778 Oosterlittens. Mij zijn van hen 6 kinderen bekend geb. en ged. allen te Oosterlittens tussen 1779 en 1794: Douwe (in mijn kwartierstaat), Antje, Halbe, Trijntje, Geertje en Siebe.

      Groetnis, Hinke Woudt.