nageslacht Hans Sipkes en Gadtsk Johannes, voor Appy

  • h.m.nijenhuis@hetnet.nl
    Message 1 of 1 , Apr 3, 2002
      Beste Appy,

      Heb nog even mijn gegevens ingekeken en even een gok:
      Gezien jouw naam (voor- en achternaam), stam jij dan af van Akke Wietzes Nijenhuis en Abel Durks de Vries, getrouwd op 18 september 1863?
      Mocht dit zo zijn: Akke was de zus van mijn betovergrootvader, en over deze familie heb ik veel gegevens, en ook foto's (zij het niet van Akke, geloof ik, of dat moet een van de mij onbekende vrouwen zijn).

      Daarnaast heb ik in enkele van de eerder genoemde, net in mijn bezit zijnde acten, meermalen de naam Durk de Vries zien staan (eind 19e eeuw).

      Ben benieuwd naar je reactie!

      Groetnis,
      Henske