Terschelling: Hendrik Reynders Sluyk en Antje Albers

  • Fred Reenders
    Message 1 of 2 , Apr 1, 2002
      Hallo,

      Bij de zoektocht in mijn kwartierstaat ben ik tot mijn niet
      geringe vreugde op Terschelling aangekomen.

      Het echtpaar Hendrik Reynders Sluyk en Antje Albers trouwt
      op 9 juni 1771 (West-Terschelling).
      Zijn er mensen die al gegevens over voor-en nageslacht van
      dit echtpaar hebben verzameld?

      Bedankt voor de reacties.
      Vriendelijke groet,

      Fred Reenders

      Vlieland: http://www.vlieland-foto.com/
      Genealogy: http://www.reenders.com/
      e-mail: fred@...
    • Andrys Stienstra
      Message 2 of 2 , Apr 1, 2002
        Voor genealogie van Terschellinger families moet je bij Kees Stada in
        Kropswolde zijn:
        email: mailto:kees.stada@...
        internet: http://home-2.consunet.nl/~cb000446/stamboom.htm

        Andrys Stienstra