Pijlman Krikke familie

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 1 , Mar 30 4:30 AM
      Gabe,

      Heel hartelijk bedankt voor de uitgebreide informatie. Ik heb nog niet alles verwerkt maar dat komt nog één dezer dagen hoop ik. Ik zag zo gauw nog geen verbinding met de Krikkes die ik heb maar het kan zijn dat ik dit nog tegenkom bij het verwerken van de gegevens (kinderen).

      Yn elts gefal, it is tige by tige!!!

      Groetnis, Hinke.