Re: [Friesland-genealogy] Pijlman Krikke

  • G. Kuindersma
    Message 1 of 2 , Mar 29, 2002
      Ik ga nu eerst ook naar bed en zal je morgen een antwoord geven want ik heb
      intussen een paar honderd "pylmantsjes" in mijn bestand staan en daar zijn
      de ouders van Hendrik en Aaltje vast bij,

      Oant moarn en lekker sliepe.

      Met vriendelijke groeten/kind regards,
      Gabe H. Kuindersma

      This email, together with any attachments, is for the exclusive and
      confidential use of the addressee(s).
      Any other distribution, use or reproduction without the sender's prior
      consent is unauthorised and strictly prohibited. If you have received this
      message in error, please notify the sender by email immediately and delete
      the message from your computer without making any copies.