Linkjes

  • r.varkevisser
    Message 1 of 1 , Mar 29, 2002
      Lotgenoten,

      De laatste tijd heb ik heel wat interessante linkjes langs zien komen.
      Die ga ik (zodra het weer het toelaat, het is nu veel te mooi) in mijn
      link-pagina's verwerken.
      Mocht u in de tussentijd nog meer van dit moois hebben, dan is het vanaf heden
      mogelijk om op mijn site zelf linkjes toe te voegen.
      Uiteraard is het de bedoeling dat dit genealogisch getinte links zijn.
      Mocht u nog categorieen missen, dan hoor ik dat uiteraard graag.

      Roelof

      http://www.varkevisser.org