Re: [Friesland-genealogy] FW: Nieuw bericht Doperse Politieks

    Message 1 of 4 , Mar 28, 2002
      Roelof,

      Uit de leeftijd bij overlijden van de kinderen van Sytse Rommerts Poletiek en Marte Johannes concludeer ik dat zij kort na hun geboorte zouden moeten zijn gedoopt.
      En dat is niet erg Doopsgezind :-)
      Is daar een verklaring voor?

      Groeten,
      Nynke van den Hooven.
      Message 2 of 4 , Mar 28, 2002
        Nynke,

        Ik moet je het antwoord schuldig blijven. De data heb ik uit de klapper
        doopsgezind Witmarsum, misschien dat iemand anders dit kan ophelderen. ??
        Klappers van doopboeken van doopsgezinden, 1780 - 1811.

        <knip>
[...]

        Roelof

        Ps. Nynke, van welk takje Politiek stam je af ?
      • simothecat
        Message 3 of 4 , Mar 29, 2002
          --- In Friesland-genealogy@y..., "roelof varkevisser"
          <r.varkevisser@f...> wrote:
> [...]
          ophelderen. ??
          > Klappers van doopboeken van doopsgezinden, 1780 - 1811.

          The dates I have checked in the past were actually birth (not baptism
          dates). To see what I have on this family:

          http://www3.telus.net/verster/deboer/kwgdbVIc.htm#40b

          I myself descend from the Kooistra family.

          Jan Verster
          Message 4 of 4 , Mar 29, 2002
            Jan,

            Thank you for sharing.

> [...]

            dates). To see what I have on this family:

            http://www3.telus.net/verster/deboer/kwgdbVIc.htm#40b

            I myself descend from the Kooistra family.

            Yahoo! Groups Sponsor

            of: http://go.to/frgen .