onderwerp

  • roelof varkevisser
    Message 1 of 3 , Mar 9, 2002
      Lotgenoten,

      Helaas zie ik weer meer en meer antwoorden verschijnen met een onderwerp dat de lading niet (meer) dekt.
      Kijk even naar het onderwerp, en pas dat evt. aan.
      Voor diegenen die iets aardigs verwachten (op basis van de titel) is het dan niet zo'n domper het onderwerp in de tekst niet eens te kunnen vinden.
      Ook voor het naderhand zoeken in het yahoo-archief is het wel makkelijk.

      Met vriendelijke groet,
      Roelof

      Friesland rond 1860 : http://www.varkevisser.org
      voor mijn genealogie: http://www.varkevisser.org
      Wonseradeel: de Boer, Roedema
      Idaarderadeel: Zuidema, Deelstra
      Ferwerderadeel: Swart, Buursma, Braak, Papma
      Katwijk-Scheveningen: Stamreeks Varkevisser http://www.varkevisser.org/varkevisser
      Hoekse Waard: Goud
      Zeeland: Enters

    • Hinke Woudt
      Message 2 of 3 , Mar 9, 2002
[...]

        Roelof, je hebt helemaal gelijk, ik weet van mij zelf dat ik vaak vergeet daar op te letten. Zal proberen dit voortaan te doen.

        Groetjes, Hinke Woudt.

      • atty de waard
        Message 3 of 3 , Aug 28, 2004
          Hoi medegroepers,
          Zullen we het oude en goede gebruik van onderwerpregeles weer invoeren? Dat bespaart me een hoop onnodig berichten-gelees.
          Vriendelijke groet,
          Atty de Waard