Virus warning

  • Sietske Hoogerhuis
    Message 1 of 1 , Jul 24, 1999
      Hello,

      For all those people who have been scared by a message concerning the
      'California"-virus, the virus appears to be a hoax. It's being sent to
      email-lists, and you are asked to forward it. Don't do this.
      Check this site first for further information
      http://www.uk.sophos.com/virusinfo/scares/california.html

      Sorry dat ik in het Engels schrijf, maar ik heb dit berichtje gemaakt voor alle lijsten waar ik op ingeschreven ben, en de meeste daarvan corresponderen in het Engels. Ik kreeg zelf een waarschuwing, en heb even nagezocht of het terecht was. Kennelijk dus niet. Ik kan me voorstellen dat jullie ook zo'n berichtje krijgen, eventueel via andere lijsten. Dit bericht dus ter geruststelling.

      Met vriendelijke groet,

      Sietske Hoogerhuis <sietske.hoogerhuis@...>