Re: [Friesland-genealogy] Kwartierstaat Aukes

  • A.C.M. Aukes
    Message 1 of 1 , Mar 7 4:12 AM
      Geachte heer van der Honing,

      Alle tot nu toe gepubliceerde gegevens die u aantreft op mijn homepage zijn
      verkregen door eigen onderzoek in de diverse archieven.
      De laatste 2 generaties van het geslacht Bontekoe zijn voor mij enige jaren
      geleden uitgeplozen door een genealoog van het rijksarchief in Friesland.
      Daarbij komt dat mijn onderzoek zich niet beperkt heeft tot alleen mijn
      kwartierstaat,
      in mijn algemene database met namen vindt u nog vele aanvullingen die ik zelf
      in de betreffende archieven heb gevonden.
      Alle toevoegingen die er nu bijkomen worden vermeld op mijn homepage.
      Wanneer u op mijn foto had aangeklikt komt u op een pagina waar deze
      aanvullingen vermeld worden en ook de bron die deze aanvullingen heeft
      verstrekt.

      Met vriendelijke groet,

      André Aukes