Age Aukes

  • Karel de Grote
    Message 1 of 1 , Mar 4, 2002
      Hallo iedereen,

      Wie kan me iets vertellen over de onderstaande personen ?...want ik loop weer eens hartstikke vast.....eigenlijk ben ik een sneuper van niks.

      Age Aukes, wever te Drachten. leefde van ca. 1670 - 1744 trouwde te Ureterp op 5 mei 1692 met Fok Berends geboren rond 1672 en overleden in 1753, mogelijk is het een zoon van Auke Sybes en Berber Minderts....alleen het bewijs daarvoor kan ik niet vinden.

      Groeten Bindert de Boer