Gouma Genealogie

  • John Dorenbosch
    Message 1 of 1 , Mar 2 3:23 PM
      Hi,

      Is er iemand bekent met de Gouma Familie van Oldelamer? Zo ja, zou ik graag informatie willen ontvangen over de volgende families:

      Johannes Nutterts, geb. ongeveer 1753 in Nyelamer/Oldelamer, Gehuwd met Geertje Fokkes/?, geb. ongeveer 1757 Nye/Oldelamer, gehuwd 24 Mar 1776 te Wolvega, Friesland.

      Vader van Johannes.... Nuttert ???????????????

      Bij Voorbaat mijn hartelijke dank,

      Jan Dorenbosch
      dutch@...