Joucke Liommes testament

  • Bart de Vries
    Message 1 of 2 , Feb 28, 2002
      LS.

      ' K zou graag kennis willen nemen van de inhoud van het hierna volgende
      testament van

      Joucke Liommes,

      mij bekende registratie is OPS X 14-247 , 18-5-1710 / acte dd 4-5-1710.

      Testamenten zijn niet in gemeentearchief van Opsterland , maar misschien wel
      op het RA Friesland.

      Misschien is er iemand in de gelegenheid om dit document boven water te
      krijgen en een copy te maken ?

      Copy / verzend kosten , ik vergoed die wel.

      Verzoeke mij dan rechtstreeks een emailtje te sturen ter afhandeling er
      van.

      Met belangstelling zie ik bericht tegemoet .

      Gr.
      Bart de Vries
      *De Liemers* calling
      Genealogie home.hccnet.nl/b.de.vries

    • M. de Vries
      Message 2 of 2 , Mar 1, 2002
        testament as niet onder deze ref. op het cbg te vinden........

        groet,

        mindert