privacy (vervolg)

  • tymen_wierstra
    Message 1 of 1 , Feb 27, 2002
      Beste Erik, Bart, Judith, Nanny, Hinke en Roelof,

      Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag over privacy op het
      Internet!

      Waar ik gisteren tegenaan liep, is het freeware (voor privégebruik)
      programma Res Privata, dat een Gedcom-bestand kan filteren. Zoals het
      automatisch verwijderen van geboortegegevens van nog levende
      personen, of het kiezen van een bepaald jaar waarna de gegevens
      worden verwijderd, en nog meer opties.

      Na filtering houd je een Gedcom-bestand over, dat je o.a. kunt
      gebruiken voor Brother's Keeper, Family Tree Maker, GedPage.

      Ik heb het nog niet uitgeprobeerd. Je kunt het programma vinden op:
      members.ozemail.com.au/~naibor/rpriv.html

      Met vriendelijke groeten,
      Tymen Wierstra