Re: privacy op internet

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 1 , Feb 26 9:01 AM
      Hallo Tymen,

      > Date: Tue, 26 Feb 2002 11:22:08 -0000
      > From: "tymen_wierstra" <tymen_wierstra@...>
      > Subject: privacy op Internet
      >
      > Beste leden van Friesland-genealogy,
      >
      > Aan de bijdragen zie ik dat veel leden hun genealogie op het Internet
      > hebben gepubliceerd. Binnenkort ben ik ook zover (hè, hè).
      >
      > Wat ik me daarbij afvraag is wat de "mores" ten aanzien van privacy
      > is. Ik zou iedereen in mijn parenteel die nog leeft kunnen vragen of
      > hij/zij bezwaar heeft tegen publicatie op het Internet. Maar dat is
      > nogal veel werk.

> [...]

      Helaas ben ik ook nog niet zover dat mijn gegevens op internet staan, maar als
      ik zover ben dan zullen er geen personen in voor komen die nog leven! Ik ben
      mezelf een keer op die manier tegengekomen op het net en ik vind dat het echt
      niet kan. Overigens heb je, meen ik, ook de wet tegen je, als je zonder
      toestemming persoonlijke gegevens publiceert.

      Succes ermee!

      Vriendelijke groet,

      Nanny Verheijen
      Nanny Verheijen