Re: [Friesland-genealogy] bareld abeles, veenbaas

  • Hinke Woudt
    Message 1 of 4 , Feb 24, 2002
      Hinke,
      Bij het CBG zijn diverse doop- en trouwboeken van Friesland en in elk geval
      álle door de FAF opgestelde gezinsklappers en huwelijkslijsten per
      grietenij. .
      Verder de complete burgerlijke stand van Friesland: geboorten t/m 1912 !,
      huwelijken t/m 1922 en overlijdens t/m 1942.
      Friesland heeft bij het CBG een streepje vóór.
      Gelukkig is Rotterdam - Den Haag een kippenendje
      Fedde Bakker

      Fedde,

      Het is al zo'n tien jaar geleden denk ik dat ik een keer op het CBG ben geweest. En omdat het Ryksargyf voor mij heel wat dichter bij is kom ik er dus nooit en weet ook niet precies wat ze daar hebben (op de persoonskaarten na), dus bedankt voor je informatie.

      Hinke Woudt.