Re: [Friesland-genealogy] nog meer introuwen???

  • a.a. van deelen
    Message 1 of 2 , Feb 22, 2002
      Hallo Annamarth,
      Ik heb 2 x een mailtje gehad.
      Vriendelijk dank en een groet van
      Harry van Deelen
      ----- Original Message -----
      From: annemarthsterringa
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Sent: Friday, February 22, 2002 9:22 AM
      Subject: [Friesland-genealogy] nog meer introuwen???

      Hallo iedereen,

      Even uitleg waarom er kennelijk 2 vrijwel identieke inzendingen van
      mij zijn verschenen:

      Gistermorgen 21/2 om half 10 verzond ik het bericht 7714 dat nu 22/2
      om 12.40 am is geplaatst.
      Toen ik mijn brief gistermiddag om 4 uur nog niet zag, heb ik hem nog
      eens ingezonden: 7708 met antwoord daarop van Harry van Deelen etc.
      Ik was dus te ongeduldig geweest:-)

      Blijft de vraag van de klok: ik zond 7708 na kwart over 4, heeft nu
      de fraaie tijd van 3.33 pm. Leeft onze groep op Greenwich Mean Time?/
      uurtje extra wintertijd?

      Met groet,
      Annemarth

      Yahoo! Groups Sponsor