RE: [Friesland-genealogy]Lukas Cazemier/Willem Quant : Liekele Kuipers

  • Lieko Helmus
    Message 1 of 3 , Mar 3, 2000
      Hallo,
      Ik hoop dat deze e-mail jullie bereikt!
      Lucas spreekt ergens over “ik pikte volgende info van Internet”.
      Heb je svp URL voor mij?
      Mijn verste lijn waar mijn voornaam aan verwant is is Lutske Lykles
      Die in apr 1701 te Weinterp trouwt met Helmig Binnes (beyde Selmien),
      Helmig, boer/meyer, wonende te Olterterp. Overl voor 1749. Kinderen:
      Binne en Lykele. Ik zoek desperate de ouders van Lutske Lykles.
      Helmig zijn ouders zijn overigens Binne Ates, Lippenhuizen. Hij trouwt
      Opsterland 26 mei 1664 met Siouck Helmichs. Ook daar loop ik vast en
      Zoek iemand die me uit de berm kan/wil trekken!
      Ciao

      Liekele (Lieko) Helmus & Rinske Helmus-Deutekom
      Siriusstraat 52, NL-1223 AP Hilversum, the Netherlands
      31(0)35 6858 675 (+voicemail) fax 31(0)20 8848 931 fax2pc
      icq 60503294 gsm not yet
      lhelmus@...

    • l.cazemier@chello.nl
      Message 2 of 3 , Mar 3, 2000
        Hallo Lieko Helmus,

        Het gevraagde adres is
        http://www.geocities.com/Heartland/Fam/6009/Ganzen.html.
        Daar staat een kwartierstaat afgedrukt van Sjoukje Ganzevoort met daarin de
        geciteerde familiegegevens.